۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7812
  • 23 مهر 1394 - 17:08
  • 446 بازدید
  • ارسال توسط :
ابراهیم صفری اولین طلای پایتخت را دشت کرد

ابراهیم صفری اولین طلای پایتخت را دشت کرد

در پایان اولین روز از مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر،ابراهیم صفری درراند طلایی توانست با شکست حریفی از کرمانشاه مدال طلای وزن سوم ایران را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر از صبح امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، […]

در پایان اولین روز از مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر،ابراهیم صفری درراند طلایی توانست با شکست حریفی از کرمانشاه مدال طلای وزن سوم ایران را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر از صبح امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، یادواره مرحوم استاد عوض خوشروزی از مربیان و قهرمانان استان با حضور۲۵۰ هوگوپوش در قالب ۳۰ تیم و از ۲۹ استان کشور به میزبانی هیات تکواندو استان اردبیل در سالن ۶۰۰۰ نفری رضازاده برگزار شد.

در این رقابتها استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل الف، اردبیل ب، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد، کردستان، کرمان، کرمانشاه و کهیکلویه و بویر احمد شرکت کرده اند.

در پایان روز نخست این رقابتها،ابراهیم صفری هوگوپوش شایسته استان تهران در وزن سوم با شکست رقبای خود توانست در مرحله نهایی درراند طلایی با شکست سید حسن موسوی تکواندو کاری از کرمانشاه ،نشان طلای بیست وششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود کند و اولین طلای پایتخت نشیان را در نخستین روز دشت کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram