۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 9591
  • 19 دی 1394 - 9:58
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
آکادمی تکواندو ماهان قهرمان نیم فصل لیگ برتر نونهالان پایتخت

آکادمی تکواندو ماهان قهرمان نیم فصل لیگ برتر نونهالان پایتخت

هفته ششم و هفتم ( پایانی ) از دو رفت رقابتهای لیگ برتر نونهالان استان تهران در بخش پسران،باانجام ۸ مبارزه برگزار و در پایان تیم آکادمی تکواندو ماهان در جایگاه نخست ایستاد،آکادمی امید شمالشرق دوم شد و  شهرداری قدس رتبه سوم را به خود اختصاص داد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان […]

lig

هفته ششم و هفتم ( پایانی ) از دو رفت رقابتهای لیگ برتر نونهالان استان تهران در بخش پسران،باانجام ۸ مبارزه برگزار و در پایان تیم آکادمی تکواندو ماهان در جایگاه نخست ایستاد،آکادمی امید شمالشرق دوم شد و  شهرداری قدس رتبه سوم را به خود اختصاص داد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

دیدارهای هفته ششم و هفتم از دور رفت دومین دوره رقابتهای لیگ برتر نونهالان باشگاه های استان تهران در بخش پسران ،با حضور ۸ تیم  جمعه ۱۸ دی ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد تا بدین ترتیب در پایان دوررفت این مسابقات،تیم آکادمی تکواندو ماهان با ۷ برد و بدون باخت و کسب ۲۱ امتیاز قهرمان  نیم فصل جام آینده سازان المپیک پایتخت شوند،آکادمی امید شمالشرق با ۶ برد و یک باخت  و کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد ،شهرداری قدس با ۴ برد،۲ باخت و یک تساوی و کسب ۱۳ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد .

همچنین مدرسه شهید مددپور با کسب ۱۰ امتیاز،فرمانیه با کسب ۷ امتیاز،انصار چهاردانگه با کسب ۷ امتیاز،آکادمی صدف توسن با کسب ۳ امتیاز و  امین پاکدشت بدون کسب امتیاز به ترتیب در  رتبه های چهارم الی هشتم  جدول رده بندی قرار گرفتند .

نتایح دیدارهای هفته ششم ///

شهرداری قدس ۹ – امین پاکدشت   یک

آکادمی تکواندو صدف توسن  ۳ –  آکادمی امید  شمالشرق  ۷

شهید مددپور  ۶ – فرمانیه  ۴

انصار چهاردانگه  یک – اکادمی تکواندو ماهان  ۹

نتایج دیدارهای هفته هفتم ///

آکادمی تکواندو صدف توسن  ۷ – امین پاکدشت ۳

شهید مددپور ۳ – شهرداری قدس ۷

انصار چهاردانگه ۲ – اکادمی امید شمال شرق ۸

اکادمی  تکواندو ماهان  ۹ – فرمانیه  یک

گفتنی است در پایان این رقابتها از سوی سازمان  لیگ ،تیم اکادمی ماهان به عنوان فنی ترین تیم برگزیده شد،انصار چهاردانگه در جایگاه تیم اخلاق قرار گرفت ،علی مومنی به عنوان بهترین سرپرست معرفی شد،دانیال پرتویی از تیم شهرداری قدس  و احمد قربانی از تیم آکادمی ماهان  به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن و مربی انتخاب شدند .

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram