۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 18076
  • 03 مرداد 1395 - 10:05
  • 761 بازدید
  • ارسال توسط :
آقایی،عمرانی و بیات دختران پومسه رو تهرانی راه یافته به اردوی تیم ملی

آقایی،عمرانی و بیات دختران پومسه رو تهرانی راه یافته به اردوی تیم ملی

  مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه زنان در بخش ابداعی و استاندارد روز گذشته (شنبه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و سه دختر شایسته استان تهران توانستند جواز حضور در اردوی تیم‌ملی را کسب نمایند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه در گروه زنان صبح روز […]

 

مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه زنان در بخش ابداعی و استاندارد روز گذشته (شنبه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و سه دختر شایسته استان تهران توانستند جواز حضور در اردوی تیم‌ملی را کسب نمایند.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه در گروه زنان صبح روز (شنبه) با حضور ۷۸ پومسه‌‌‌رو از ۱۰ استان اصفهان، البرز، تهران، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، گلستان و همدان به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد که در بخش‌های پومسه استاندارد و ابداعی به اجرای فرم پرداختند و با پایان مسابقات در این دو بخش، نفرات راه یافته به اردوی تیم‌ملی معرفی شدند .

براساس اعلام کادر فنی،سه دختر شایسته استان تهران در پومسه استاندارذ” راضیه آقایی و ریحانه عمرانی( رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال) و مرضیه بیات (رده‌سنی ۳۱ تا ۴۰ سال)”توانستند جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آورند.
گفتنی است؛ نفرات برتر این مسابقات صبح دوشنبه (۴ مردادماه) تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان پرو (۲۰۱۶) آغاز خواهند کرد.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram