۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1835
  • 25 فروردین 1394 - 13:56
  • 205 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز پیکار نونهالان تکواندو از فردا / تهران با ۳نماینده در شیاپ‌چانگ چین تایپه

آغاز پیکار نونهالان تکواندو از فردا / تهران با ۳نماینده در شیاپ‌چانگ چین تایپه

مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان آسیا (کیوروگی)، از فردا (چهارشنبه) آغاز و ۶ هوگوپوش کشورمان بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ نخستین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان آسیا از فردا (چهارشنبه)، با حضور ۱۲۷ تکواندوکار از ۱۷ کشور در سالن “دانشگاه تایپه” چین تایپه آغاز می شود […]

۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵

مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان آسیا (کیوروگی)، از فردا (چهارشنبه) آغاز و ۶ هوگوپوش کشورمان بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛
نخستین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان آسیا از فردا (چهارشنبه)، با حضور ۱۲۷ تکواندوکار از ۱۷ کشور در سالن “دانشگاه تایپه” چین تایپه آغاز می شود و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.
تکواندوکاران کشورمان با ۲۰ هوگوپوش دختر و پسر در این رقابتها حضور دارند.
فردا (چهارشنبه) و در اولین روز این مسابقات، مبارزات، با پیکار نمایندگان اوزان ۳۳-، ۳۷-، ۴۱- و ۴۵- کیلوگرم پسر و تکواندوکاران اوزان ۲۹-، ۳۳-، ۳۷- و ۴۱- کیلوگرم دختر آغاز می شود.
در بخش پسران، امیر ولی‌پور، علی نورمحمدی، محمدحسین زاهدی ( ملی پوشان نونهال پایتخت ) و حامد اصغری و در بخش دختران فاطمه عبادوز، مهلا مومن زاده، مبینا ‌نژاد و یلدا ولی‌نژاد از تیم‌ملی کشورمان به مصاف حریفانشان خواهند رفت.
هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده “مهرو کمرانی” و فاطمه صفرپور و ندا رستاد بعنوان مربی و هدایت تیم ملی پسران برعهده “حسینعلی نعیمی” از مربیان قهرمان پرور و شایسته تهران و وحید ناصری و جعفر پولادی بعنوان مربی است.
حمید باقی نژاد از مربیا ن توانمند استان تهران بعنوان مدیرفنی در کنار تیم حضور دارد.
طبق برنامه مسابقات از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ در بخش مقدمانی پیگیری خواهد شد، رقابتهای نوبت عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ دنبال می شود و ساعت ۲۰ نیز مراسم توزیع مدالها برگزار خواهد شد.
تیم ملی کیوروگی نونهالان نیز در ۲ بخش دختران و پسران عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد.
•ساعت‌های ذکر شده در خبر به وقت محلی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram