۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 795
  • 03 اسفند 1388 - 2:16
  • 155 بازدید
  • ارسال توسط :

آشیان گستران قهرمان لیگ تکواندو بانوان تهران شد

پرونده هشتمین دوره رقابتهای لیگ تکواندو بانوان پایتخت دوم اسفند ماه با قهرمانی تیم آشیان گستران در خانه تکواندو پایتخت بسته شد.     به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : هفته های پایانی این پیکارها با حضور 8 تیم و انجام 8 دیدار تیمی برگزار شد ابتدا تیم شرکت واحد 7 بر […]

پرونده هشتمین دوره رقابتهای لیگ تکواندو بانوان پایتخت دوم اسفند ماه با قهرمانی تیم آشیان گستران در خانه تکواندو پایتخت بسته شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : هفته های پایانی این پیکارها با حضور 8 تیم و انجام 8 دیدار تیمی برگزار شد ابتدا تیم شرکت واحد 7 بر یک تیم شهر ری را مغلوب کرد ، در دیدار دوم هوگوپوشان تیم باقر شهر 5 بر 3 تکواندوکاران جنوب شرق را شکست دادند ، در بازی سوم تیم شمال غرب 7 بر یک سمنان را برد و پیروز میدان شد و در بازی آخر هفته ششم آشیان گستران با نتیجه 6 بر یک در مقابل تیم ستارگان به پیروزی رسید. همچنین در هفته هفتم تیم باقر شهر بازی را 2 بر 6 به آشیان گستران واگذار کرد ، شرکت واحد 7 بر یک ستارگان را برد و شمال غرب هم با همین نتیجه مقابل تیم شهر ری به برتری رسید ،در آخرین دیدار جنوب شرق 5 بر 3 سمنان را روانه خانه کرد.

در این راستا تیم آشیان گستران با کسب 19 امتیاز و تفاضل برد 41 بر سکوی نخست ایستاد ، تیم شمالغرب با 19 امتیاز و تفاضل برد 21 نایب قهرمان شد ، هوگوپوشان تیم باقر شهر با 13 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند و کاپ اخلاق به تیم شرکت واحد رسید.

بر این اساس از سوی کمیته برگزاری سازمان لیگ عنوان فنی ترین تیم به آشیان گستران با مربیگری زینب کریمی رسید ، نیره عباسی از تیم آشیان گستران در جایگاه فنی ترین بازیکن ایستاد و بهترین قضاوت کننده مریم صفاری شد.

ضمناً مسئولیت لیگ اجرایی جوانان و بزرگسالان بر عهده ندا زارع بود.

 

 

 

 

 

 

 

 
تیم آشیان گستران 
 
 
 
 تیم شمالغرب
 
 
 
تیم باقر شهر

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram