۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1215
  • 18 دی 1389 - 7:34
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

آسفالت کردان فنی ترین تیم لیگ پسران نونهال تهران شد

هفته های پنجم و ششم از پنجمین دوره لیگ پسران نونهال تکواندو پایتخت روز جمعه هفدهم دی ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

 

هفته های پنجم و ششم از پنجمین دوره لیگ پسران نونهال تکواندو پایتخت روز جمعه هفدهم دی ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این مسابقات با حضور ۱۲ تیم و ۸ دیدار تیمی صورت پذیرفت که در هفته پنجم نتیجه بازی بین تیم های هیئت گلستان و علی ابن موسی الرضا به تساوی ۵ بر ۵ رسید ، تیم آسفالت کردان ۸ بر ۲ هیئت تکواندو شمیرانات را شکست داد ، تکواندوکاران سرعت فیلتر با نتیجه مشابه از هیئت اسلامشهر برد و تیم فراز دماوند بازی را با نتیجه ۱۰ بر صفر به شهرداری اندیشه واگذار کرد.
در هفته ششم تکواندوکاران آسفالت کردان ۸ بر ۲ تیم وگان را مغلوب کردند ، هوگوپوشان هیئت تکواندو شمیرانات با نتیجه ۵ بر ۳ از فراز دماوند گذشتند ، هیئت تکواندو اسلامشهر ۷ بر ۳ مغلوب دیناوین جنوبشرق شد و تکواندوکاران شهرداری اندیشه  ۶ بر ۴ سرعت فیلتر را شکست دادند.
در پایان از سوی کمیته مسابقات نشان فنی ترین تیم به آسفالت کردان رسید ، محمد حسینی نیا از شهرداری اندیشه نشان بهترین بازیکن را کسب کرد ، یدا.. تیموریان از تیم آسفالت کردان بهترین کوچ شد و نشان اخلاق را تیم فراز دماوند از آن خود نمود.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram