۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 44
  • 02 دی 1387 - 2:39
  • 792 بازدید
  • ارسال توسط :

پیرهادی،بازنشسته صنایع و مدیر سالن اختصاصی تکواندو

سالن اختصاصی هیئت تکواندو تهران حدود 6 سال است که با مدیریتی متمرکز در صحنه های مختلف خودنمایی  می کند. این موفقیت ناشی از توانایی های مدیری کارآمد چون یداله پیرهادی طی این چند سال برای تکواندو تهران و سالن اختصاصیش بدست آمد. سالن اختصاصی هیئت تکواندو تهران حدود 6 سال است که با مدیریتی […]

سالن اختصاصی هیئت تکواندو تهران حدود 6 سال است که با مدیریتی متمرکز در صحنه های مختلف خودنمایی  می کند. این موفقیت ناشی از توانایی های مدیری کارآمد چون یداله پیرهادی طی این چند سال برای تکواندو تهران و سالن اختصاصیش بدست آمد.

سالن اختصاصی هیئت تکواندو تهران حدود 6 سال است که با مدیریتی متمرکز در صحنه های مختلف خودنمایی  می کند. این موفقیت ناشی از توانایی های مدیری کارآمد چون یداله پیرهادی طی این چند سال برای تکواندو تهران و سالن اختصاصیش بدست آمد.

پیرهادی در توضیح از سوابق خود گفت:متولد 1338 هستم و از سال 1356 تکواندو را تحت نظر استاد مرحوم منصور فکوری و استاد مهیمن آغاز کردم و اولین مسابقات رسمی خود را از سال 1360 شروع کردم. حدود 9 سال درمیادین مختلف مسابقه دادم و در مقاطع قهرمانی ، نائب قهرمانی کشور و نیروهای مسلح مقام کسب کردم. از سال 1360 وارد عرصه مربیگری شده و در نیروهای مسلح، دوره ی مربیگری را زیر نظر مدرسین ، حیدر عقیقی و عرب کرمی گذراندم.از سال 72 به بعد پس از اتمام دوره ی داوری، به قضاوت پرداختم.از سوابق مربیگری و داوری خود، سمت سرمربی در مسابقات ارتش های جهان در نیروهای مسلح در سال 1997 و نماینده هیئت تکواندو تهران در مسابقات تورنومنت کشور اردن در سال 1385 را بر عهده داشتم .در حال حاضرهم  به عنوان مدیر سالن اختصاصی هیئت تکواندو تهران ، حدود 6 سال است که مشغول فعالیت هستم.    

پیرهادی درباره سالن اختصاصی هیئت تکواندو گفت: از برنامه های سالن تکواندو میتوان به برگزاری شامل کلاس های هماهنگی مربیان و کلاس های داوری و مربیگری بنا به برنامه ریزی هیئت تکواندو، مخصوص بانوان و آقایان و کلاس های داوری از درجه 3 تا درجه ملی هم می شود، اشاره کرد. مسابقات لیگ تکواندو هم از برنامه های دیگر سالن به حساب می آید.

وی افزود:اردوهای آماده سازی برای مسابقات کشوری هم در رده سنی خردسالان تا جوانان در سالن اختصاصی هیئت تکواندو تهران برگزاری می شود.

 پیرهادی درباره سرویس دهی سالن متذکر شد:در سرویس دهی به شهرک های اطراف سالن یک سری استثناء ها صورت گرفته است که این امتیازها برای اهالی شهرک آزادی و شهرک نصر اعمال می شود.

پیرهادی در آخر درباره داوری در فرانسه گفت: قرار است مسابقاتی در کشور فرانسه برگزار شود که تیم بسیج کشور به نمایندگی از کشور ایران در آن شرکت خواهد کرد که من به عنوان داور در این دوره مسابقات قضاوت می کنم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram