۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80221
  • 31 اردیبهشت 1403 - 12:17
  • 50 بازدید
  • ارسال توسط :
تیم ملی پاراتکواندو مردان و زنان ایران در اوج قله آسیا ایستاد

تیم ملی پاراتکواندو مردان و زنان ایران در اوج قله آسیا ایستاد

تیم ملی پاراتکواندو مردان و زنان ایران با هدایت مربیان توانمند و مجرب استان تهران و در یک عملکرد مقتدرانه، عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام را از آن خود کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ نهمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیابا حضور ۱۰۹ ورزشکار از کشورهای مختلف در سالن «تین […]

تیم ملی پاراتکواندو مردان و زنان ایران با هدایت مربیان توانمند و مجرب استان تهران و در یک عملکرد مقتدرانه، عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ نهمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیابا حضور ۱۰۹ ورزشکار از کشورهای مختلف در سالن «تین سون» شهر دانانگ» ویتنام برگزار و طی آن تیم مردان ایران با کسب ۲ مدال طلا و ۲ نقره بالاتر از همه مدعیان یک بار دیگر به مقام نخست قهرمانی آسیا دست یافت و بانوان ایران با دو طلا و سه برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
تیم ملی پاراتکواندو بانوان ایران با دو طلا و سه برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. مریم عبدلله پور و زهرا رحیمی دو مدال طلا، لیلا میرزایی، آیلار جامی و مرضیه نصراللهی هم به نشان برنز دست پیدا کردند.

همچنین تیم مردان ایران با کسب ۲ طلا و ۲ نقره بالاتر از همه مدعیان یک بار دیگر به مقام نخست قهرمانی آسیا دست یافت. مهدی پوررنما و حامد حق شناس دو مدال طلا کسب کردند. سعید صادقیانور و امیرمحمد حقیقت شناس هم دو نشان نقره کسب کردند.
گفتنی است تیم ملی پاراتکواندو ایران با هدایت مربیان شایسته استان تهران پیام خانلرخانی و عاطفه کشاورز در جایگاه سرمربی و علی کریمی صابر و زهرا حسینی به عنوان مربی در این رقابتها حضور داشتند.
جمشید سهرابی نیز به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو تیم را همراهی می کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram