۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 97
  • 07 بهمن 1387 - 5:22
  • 265 بازدید
  • ارسال توسط :

ابوالقاسمی:آموزش یکی از ارکان اصلی تکواندو کشور است

اولین دوره کلاس تخصصی  پومسه تکواندو پایتخت روز سه شنبه 23 بهمن ماه به مدت چهار روز با حضور 45 شرکت کننده از هفت استان کشور و با تدریس استاد حافظ مهدوی در سالن اختصاصی هیئت تکواندو برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران: با توجه به آخرین کلاس آموزشی هیئت تکواندو […]

اولین دوره کلاس تخصصی  پومسه تکواندو پایتخت روز سه شنبه 23 بهمن ماه به مدت چهار روز با حضور 45 شرکت کننده از هفت استان کشور و با تدریس استاد حافظ مهدوی در سالن اختصاصی هیئت تکواندو برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران: با توجه به آخرین کلاس آموزشی هیئت تکواندو استان تهران در سال 87 به سراغ مسئول این کمیته رفتیم و در خصوص برنامه های صورت پذیرفته به گفتگو نشستیم که ماحصل آن در پی می آید.

خیراله ابوالقاسمی گفت: آموزش به عنوان یکی از ارکان اصلی تکواندو کشور همواره با دقت و توجه ویژه ای به اجرا گذاشته شده است که تدوین طرح های مدون آموزشی در همین ارتباط صورت پذیرفته است تا قواعد این بخش به صورت کاربردی مورد تعلیم قرار گیرد.

مسئول کمیته آموزش پایتخت در ادامه اظهار داشت: در این حوزه طی شش ماه دوم سال جاری تلاش گردیده تا با برگزاری دوره های آموزشی سطح دانش عمومی تکواندوکاران بطور خاص و مربیان و داوران با در نظر گرفتن شاخه تخصصی پیگیری و ارتقاء داده شود و همواره با ایده آل های جهانی در رشته تکواندومطابقت داشته باشد .

وی ادامه داد: در همین ارتباط بررسی آخرین دستاوردهای علمی و فنی تکواندو در دستور کار کمیته آموزش قرار دارد  و ما هم از آن استفاده بهینه انجام دادیم.

ابوالقاسمی در پایان خاطر نشان کرد: در نیمه دوم سال 87، سال پرباری برای کمیته آموزش بود چرا که شش کلاس آموزشی که شامل مربیگری و داوری درجه سه، داوری و مربیگری هان مادانگ، داوری درجه ممتاز و داوری تخصصی پومسه برگزار نمودیم که 333 شرکت کننده در این دوره ها حضور یافتند و با برنامه ریزهای از قبل صورت پذیرفته مدرسین خبره و کارآزموده فدراسیون تکواندو به تدریس و آموزش درس های مشخص و طبقه بندی شده پرداختند.

روابط عمومی هیئت تکواندو هم به نیابت از طرف تکواندوکاران پایتخت به کمیته آموزش خسته نباشید می گوید و امیدواریم که این کلاسهای آموزشی در سال 88 تداوم داشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram