۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 84945
  • 25 مهر 1403 - 9:36
  • 60 بازدید
  • ارسال توسط :
رودهن میزبان اسطوره تکواندو ایران/ساعی: موفقیت در ورزش نتیجه‌ پشتکار است

رودهن میزبان اسطوره تکواندو ایران/ساعی: موفقیت در ورزش نتیجه‌ پشتکار است

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، عصر روز گذشته به دعوت رسمی مسئولین ورزشی بخش رودهن، به این منطقه سفر کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ ساعی در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران رودهنی، به اهمیت تمرین و تلاش مستمر اشاره کرد و گفت: “موفقیت در ورزش […]

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، عصر روز گذشته به دعوت رسمی مسئولین ورزشی بخش رودهن، به این منطقه سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ ساعی در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران رودهنی، به اهمیت تمرین و تلاش مستمر اشاره کرد و گفت: “موفقیت در ورزش نتیجه‌ی پشتکار و اراده قوی است. هر یک از شما می‌توانید قهرمان آینده باشید، فقط کافی است به خودتان ایمان داشته باشید و برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید.”

این دیدار که با حضور جمعی از پیشکسوتان، ورزشکاران مدال‌آور و مسئولین فدراسیون تکواندو از جمله دکتر رحیمی دبیر فدراسیون، سید حسین عباسی رئیس مجمع امور استانها، دکتر نظری رئیس هئیت تکواندو استان تهران، جمشید سهرابی دبیر هئیت تکواندو استان، حمیدمحتشمی مسئول ITF برگزار شد، فرصتی مغتنم برای تکواندوکاران رودهنی بود تا از تجربیات ارزشمند ساعی بهره‌مند شوند.

پس از این دیدار، ساعی از سالن امام علی، محل تمرین تیم تکواندو رودهن، بازدید کرد و از نزدیک در جریان تمرینات ورزشکاران قرار گرفت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان و رییس هیئت تکواندو بخش رودهن نیز از حضور قهرمانان ملی در این منطقه ابراز خرسندی کردند و بر لزوم حمایت از ورزشکاران جوان تأکید کردند.

بدون شک، این دیدار می‌تواند به رشد و توسعه ورزش تکواندو در رودهن کمک شایانی کند و انگیزه‌ای مضاعف برای ورزشکاران جوان این منطقه باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram