۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 84901
  • 21 مهر 1403 - 12:05
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز فصل جدیدی در تکواندو استان تهران با برنامه‌های نوین/برنامه‌های بلندمدت برای توسعه تکواندو در پایتخت

آغاز فصل جدیدی در تکواندو استان تهران با برنامه‌های نوین/برنامه‌های بلندمدت برای توسعه تکواندو در پایتخت

جلسه هم‌اندیشی روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان‌های هیات‌های تکواندو استان تهران، با حضور مسئولین فدراسوین تکواندو ،پیشکسوتان ،مسئولین هیات استان روز گذشته (جمعه 20 مهر) در آمفی‌تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ این نشست با هدف ارائه برنامه‌ها و استراتژی‌های […]

جلسه هم‌اندیشی روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان‌های هیات‌های تکواندو استان تهران، با حضور مسئولین فدراسوین تکواندو ،پیشکسوتان ،مسئولین هیات استان روز گذشته (جمعه 20 مهر) در آمفی‌تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ این نشست با هدف ارائه برنامه‌ها و استراتژی‌های جدید برای ارتقاء سطح فنی تکواندو و شناسایی استعدادها در حوزه و شهرستان‌ها برگزار گردید. در این مراسم استاد بزرگ تکواندو اسماعیل آذرپاد، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، و اصغر رحیمی دبیر کل فدراسیون و سید حسین عباسی رییس امور مجامع استانها حضور داشتند.


دکتر نظری، رییس هیات تکواندو استان تهران، ضمن خوشامدگویی به مسئولین و تبریک به جامعه تکواندو به خاطر کسب ۳ مدال طلا و نقره توسط دختران شایسته استان در مسابقات قهرمانی جهان، تاکید کرد: «تکواندو با مدیریت هادی ساعی توانسته یکی از مدعیان اصلی این رشته در جهان باشد و باید با تلاش و برنامه‌ریزی هدفمند به سمت اهداف فدراسیون پیش برویم.»
رئیس هیئت تکواندو استان تهران به تشریح برنامه‌ها و استراتژیک جدی پرداخت و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای مربیان، تجهیز خانه‌های تکواندو در حوزه و شهرستان ها ، حمایت از تیم‌های باشگاهی، برگزاری مسابقات لیگ استانی در رده‌های مختلف و همچنین برگزاری اردوهای آمادگی برای تیم‌های منتخب استان را ازمهمترین برنامه های استان برشمرد. دکتر نظری با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های تکواندو در استان، بر لزوم افزایش تعداد سالن‌های تخصصی و همچنین تامین تجهیزات مورد نیاز تأکید کرد.

اعظم درستی، نایب رئیس بانوان هیئت، با بیان اینکه بانوان تکواندوکار استان تهران در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند، از حمایت‌های صورت گرفته از سوی هیئت قدردانی نمود. وی بر لزوم ایجاد فرصت‌های برابر برای بانوان در این رشته ورزشی تأکید کرد و از برنامه‌های هیئت برای افزایش مشارکت بانوان در فعالیت‌های تکواندو خبر داد. درستی همچنین به نقش مهم بانوان در توسعه تکواندو اشاره کرد و از آن‌ها دعوت کرد تا با حضور فعال در این رشته ورزشی، به ارتقای جایگاه بانوان در جامعه کمک کنند.


در این نشست، جمشید سهرابی، دبیر هیات تکواندو استان، گزارشی از عملکرد و برنامه‌های اجرایی هیات ارائه داد و از تمامی مسئولین حوزه و شهرستان‌ها که در این راستا همکاری داشته‌اند، قدردانی نمود.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، دراین نشست با بیان اینکه تکواندوی ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد، بر لزوم همدلی و همکاری همه جانبه برای رسیدن به اهداف بلندمدت تأکید کرد. وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر تیم ملی تکواندو ایران در مسابقات جهانی، بر اهمیت حفظ این روند رو به رشد و ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی تأکید نمود. همچنین، ساعی بر لزوم توجه ویژه به رده‌های پایه و کشف استعدادهای جدید در استان تهران تأکید کرد.


اسماعیل آذر پاد، استاد بزرگ تکواندو، با بیان خاطرات شیرین خود از دوران طلایی تکواندو ایران، به نسل جوان توصیه کرد که با تلاش و پشتکار، می‌توانند به افتخارات بزرگی دست یابند. وی با اشاره به اهمیت اخلاق‌مداری و پهلوانی در ورزش، بر لزوم ترویج این ارزش‌ها در بین تکواندوکاران تأکید کرد. آذر پاد همچنین بر نقش مربیان در تربیت قهرمانان تأکید نمود و از مربیان خواست تا با دانش و تجربه خود، به رشد و ارتقای شاگردان خود کمک کنند.

در پایان این جلسه، از سه استاد و پیشکسوت تکواندو استان تهران به پاس زحماتشان تقدیر شد و با حضور هادی ساعی و اسماعیل آذرپاد، لوگوی جدید هیات استان رونمایی گردید. همچنین، دو کلیپ ویژه قهرمانان و عملکرد دو ماهه هیات استان به نمایش درآمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram