۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 84840
  • 13 مهر 1403 - 21:55
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
غزال هوشمند، آخرین نماینده تهران در رقابتهای جهانی

غزال هوشمند، آخرین نماینده تهران در رقابتهای جهانی

در پنجمین روز از رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۴ در کره جنوبی، غزال هوشمند ملی پوش شایسته کشورمان، به عنوان آخرین نماینده پایتخت‌نشینان به میدان خواهد رفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ غزال هوشمند ملی پوش شایسته و توانمند استان تهران در وزن ۴۲-کیلوگرم فردا شنبه ۱۴ مهر ماه در دور […]

در پنجمین روز از رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۴ در کره جنوبی، غزال هوشمند ملی پوش شایسته کشورمان، به عنوان آخرین نماینده پایتخت‌نشینان به میدان خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ غزال هوشمند ملی پوش شایسته و توانمند استان تهران در وزن ۴۲-کیلوگرم فردا شنبه ۱۴ مهر ماه در دور نخست به مصاف “گولو زمانلی” از جمهوری آذربایجان خواهد رفت و در صورت پیروزی، در مبارزه بعدی با “گوئن سان” از آلمان رقابت خواهد کرد.
در صورتی که غزال هوشمند بتواند از سد دو حریف خود عبور کند، در مرحله بعد با برنده مبارزه بین نمایندگان یونان و کانادا روبرو خواهد شد.

شایان ذکر است، چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور تکواندوکارانی از ۹۶ کشور در شهر چانچئون کره جنوبی در حال برگزارست.

گفتنی است تاکنون پرنیان نوری و ساغر مرادی دو ملی پوش توانمند و با اراده استان تهران موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram