۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 84680
  • 12 مهر 1403 - 13:34
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
نقره جهانی برای ساغر مرادی؛ افتخار دیگری برای استان تهران

نقره جهانی برای ساغر مرادی؛ افتخار دیگری برای استان تهران

ساغر مرادی، ستاره تکواندوی تهران، در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان درخشید و با کسب مدال نقره، دومین مدال ارزشمند را برای استان تهران به ارمغان آورد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواند استان تهران ؛ ساغر مرادی، نماینده شایسته استان تهران، در سومین روز از چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان که در […]

ساغر مرادی، ستاره تکواندوی تهران، در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان درخشید و با کسب مدال نقره، دومین مدال ارزشمند را برای استان تهران به ارمغان آورد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواند استان تهران ؛ ساغر مرادی، نماینده شایسته استان تهران، در سومین روز از چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان که در کره جنوبی برگزار شد، بار دیگر به افتخارآفرینی پرداخت و با کسب مدال نقره، دومین مدال ارزشمند جهانی خود را به نام ایران ثبت کرد.

مرادی که در وزن 64- کیلوگرم به میدان رفته بود، پس از یک دور استراحت، در اولین مبارزه خود با نتیجه قاطع 2 بر صفر حریف لیتوانیایی خود را شکست داد. وی سپس در مراحل بعدی نیز با اقتدار به پیروزی رسید و حریفانی از پرتغال، استرالیا و چین را مغلوب کرد و به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

در دیدار پایانی، مرادی به مصاف نماینده تونس رفت و در عین شایستگی شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. با این وجود، کسب دومین مدال نقره جهانی در کارنامه این تکواندوکار جوان، نشان از استعداد و تلاش بی‌وقفه وی دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram