۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 84410
  • 07 مهر 1403 - 12:14
  • 52 بازدید
  • ارسال توسط :
ساغر مرادی: از المپیک تا جهانی؛ رویاهای بزرگ یک ستاره نوجوان

ساغر مرادی: از المپیک تا جهانی؛ رویاهای بزرگ یک ستاره نوجوان

ساغر مرادی، ملی‌پوش 17 ساله استان تهران، با افتخاراتش در عرصه بین‌المللی، نام خود را به عنوان یکی از ستاره‌های درخشان تکواندو ایران ثبت کرده است. او با دو مدال طلایی آسیا و یک مدال نقره جهان در رده سنی نوجوانان، همچنین دو مدال طلا و نقره در جام جهانی بزرگسالان، به عنوان نماینده کشورمان […]

ساغر مرادی، ملی‌پوش 17 ساله استان تهران، با افتخاراتش در عرصه بین‌المللی، نام خود را به عنوان یکی از ستاره‌های درخشان تکواندو ایران ثبت کرده است. او با دو مدال طلایی آسیا و یک مدال نقره جهان در رده سنی نوجوانان، همچنین دو مدال طلا و نقره در جام جهانی بزرگسالان، به عنوان نماینده کشورمان در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی حضور دارد.

ساغر مرادی ملی پوش شایسته استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان پیش از اعزام به این مسابقات، با بیان اینکه این دومین تجربه‌اش در رقابت‌های قهرمانی جهان است در ادامه گفت: با تمرینات منظم و فشرده‌ای که در اردو های آماده سازی پشت سر گزاشتم، در شرایط خوبی به مصاف رقبای خود خواهم رفت و تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا بکار خواهم بست و این بار قطعا رنگ مدالم را طلایی می کنم .

ملی‌پوش جوان پایتخت درباره سطح برگزاری مسابقات جهانی اظهار داشت : کره جنوبی، مهد تکواندو، میزبان این رقابت‌هاست. رقبای سرسختی از سراسر دنیا حضور دارند. اما من آماده‌ام. با تمام توان می‌جنگم تا پرچم ایران را بالا ببرم. می‌خواهم به همه ثابت کنم که دختران ایرانی هم می‌توانند در بالاترین سطح جهانی بدرخشند.

در ادامه، ساغر ضمن بیان داشت : هدف بزرگ‌تری را دارم و بعد از مسابقات جهانی، نگاهم به المپیک 2028 است. المپیک، بزرگترین رویداد ورزشی دنیاست و من می‌خواهم در آن بدرخشم. برای رسیدن به این هدف، باید خیلی تلاش کنم.

در پایان، ملی پوش شایسته کشورمان از زحمات کادر فنی و مسئولین فدراسیون قدردانی کرد و از حمایت‌های آن‌ها در فراهم آوردن شرایط مناسب برای تمرینات ابراز رضایت کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram