۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 84324
  • 03 مهر 1403 - 11:52
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
ویسی:آمادگی و تمرکز، کلید موفقیت ملی‌پوشان در میدان جهانی  خواهد بود

ویسی:آمادگی و تمرکز، کلید موفقیت ملی‌پوشان در میدان جهانی خواهد بود

گیتا ویسی، از مربیان شایسته استان تهران و مربی تیم ملی نوجوانان، در آستانه مسابقات جهانی در کره جنوبی تأکید می‌کند که آمادگی و تمرکز دو عنصر مهم برای موفقیت ملی‌پوشان در این رقابت‌ها خواهند بود. گیتا ویسی مربی تیم ملی نوجوانان کشورمان در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت :دختران با […]

گیتا ویسی، از مربیان شایسته استان تهران و مربی تیم ملی نوجوانان، در آستانه مسابقات جهانی در کره جنوبی تأکید می‌کند که آمادگی و تمرکز دو عنصر مهم برای موفقیت ملی‌پوشان در این رقابت‌ها خواهند بود.

گیتا ویسی مربی تیم ملی نوجوانان کشورمان در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت :دختران با انگیزه‌ای وصف‌ناپذیر تمرین کرده‌اند و به لحاظ فنی و بدنی آماده رقابت در بالاترین سطح هستند. ما با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند، تمام جوانب آمادگی جسمانی، فنی و روانی را پوشش داده‌ایم تا بتوانیم بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی از خود نشان دهیم.

مربی تیم ملی با اشاره به حضور گسترده تیم‌های قدرتمند در این مسابقات، از جمله چالش‌های پیش رو را وجود بازیکنان جدید و ناشناخته در تیم‌های رقیب دانست و گفت : این رقابتها با حضور تمامی کشورها و بیش از هزار تکواندوکار برگزار می شود و قطعا شرایط نسبت به دوره‌های قبل به مراتب سخت‌تر شده است. هر ورزشکاری که بتواند در سکوی این رویداد قرار بگیرد، کار بزرگی انجام داده است.

وی  با تاکید بر اینکه هدف اصلی تیم کسب بهترین نتیجه ممکن است، گفت:ما برای قهرمانی به کره جنوبی می‌رویم و با تمام توان به میدان خواهیم رفت. اما فراتر از مدال، هدف ما ارتقای سطح تکواندو ایران در عرصه جهانی و الگو شدن برای نسل‌های آینده است.

ویسی در پایان  به نقش چهار تکواندوکار تهرانی در تیم ملی اشاره کرد و گفت: این دختران با تجربه و توانایی بالا، قطعا در موفقیت تیم نقش مهمی خواهند داشت. آن‌ها در مسابقات انتخابی عملکرد درخشانی داشتند و نشان دادند که از پتانسیل بالایی برخوردارند.

گیتا ویسی با ابراز امیدواری برای موفقیت تیم ملی گفت:با روحیه قوی و عزم راسخ، ما به این مسابقات می‌رویم و امیدواریم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم. مطمئنم که دختران ما با تمام وجود در میدان حاضر خواهند شد و می‌توانند برای ایران افتخار بیافرینند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram