۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 84160
  • 31 شهریور 1403 - 12:50
  • 42 بازدید
  • ارسال توسط :
از خانواده شهدا، ایثارگران و بسیجیان فعال تقدیر شد
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ؛

از خانواده شهدا، ایثارگران و بسیجیان فعال تقدیر شد

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، هیئت تکواندو استان تهران با برگزاری مراسمی ، از خانواده شهدا ، جانبازان و بسیجیان فعال این رشته ورزشی تجلیل کرد و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ صبح امروز شنبه 31 شهریور ماه، همزمان با برگزاری مسابقات آزاد […]

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، هیئت تکواندو استان تهران با برگزاری مراسمی ، از خانواده شهدا ، جانبازان و بسیجیان فعال این رشته ورزشی تجلیل کرد و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ صبح امروز شنبه 31 شهریور ماه، همزمان با برگزاری مسابقات آزاد قهرمانی جوانان استان تهران، مراسمی به منظور تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان تکواندوکار استان برگزار شد. در این مراسم که با حضور دکتر مجتبی نظری، رئیس هیئت تکواندو استان، جمشید سهرابی دبیر هیئت، اصغر فتحی مسئول کمیته فرهنگی و بسیج ورزشکاران، اساتید پیشکسوت داود فلاح و مریم عربی و جمعی از مربیان، داوران و تکواندوکاران برگزار شد، از ایثارگری‌های این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، از خانواده‌های معظم شهدای تکواندوکار “خدائی، کریمای و حیدری” ، جانبازان سرافراز اسلام” رسول بیرامی و عباس محبی” تقدیر و تجلیل شد. همچنین از مربیان و داوران فعال بسیجی” افسانه پناهی، فهیمه ابراهیمی، بهاره محلوجی و داود حبیب زاده” به عنوان نمادهایی از تعهد و ایثار در ورزش، تجلیل به عمل آمد.

دکتر مجتبی نظری در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر اهمیت پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و الگوگیری از ایثارگری‌های شهدا تأکید کرد. وی با اشاره به نقش ورزشکاران در جامعه، اظهار داشت: “ورزشکاران به عنوان الگوهای جوانان، مسئولیت خطیری بر دوش دارند. برگزاری چنین مراسمی، فرصتی است تا ورزشکاران جوان ما با روحیه ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شوند و در راستای تحقق آرمان‌های شهدا قدم بردارند.”

داود فلاح، یکی از پیشکسوتان تکواندو کشور، نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، به نقش ورزش در تقویت روحیه مقاومت و پایداری اشاره کرد. وی افزود: “شهدای ما با وجود جوانی و توانایی‌های فراوان، برای دفاع از کشور و ارزش‌های اسلامی از جان خود گذشتند. ما باید قدردان این ایثارگری‌ها باشیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم.”

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram