۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 59619
  • 15 مرداد 1401 - 12:09
  • 879 بازدید
  • ارسال توسط :
متین رضایی طلایی شد/دشت سومین طلای جهان توسط پایتخت نشینان

متین رضایی طلایی شد/دشت سومین طلای جهان توسط پایتخت نشینان

متین رضایی ملی پوش شایسته استان تهران ،با غلبه بر تمام رقبای خود توانست مدال وزن ششم جهان را از آن خود کند تا سومین مدال طلا برای پایتخت نشینان ثبت شود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ روز چهارم از سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان روز گذشته جمعه ۱۴ مرداد ماه […]

متین رضایی ملی پوش شایسته استان تهران ،با غلبه بر تمام رقبای خود توانست مدال وزن ششم جهان را از آن خود کند تا سومین مدال طلا برای پایتخت نشینان ثبت شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ روز چهارم از سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان روز گذشته جمعه ۱۴ مرداد ماه در حالی به پایان رسید که متین رضایی نمانیده وزن ۶۳- کیلو گرم کشورمان با پیروزی مقابل حریف ازبکی خود در فینال مدال طلای وزن ششم را کسب کند.

متین بعد از یک دور استراحت، به مصاف «جولس» از فرانسه رفت و در ۲ راند و با نتایج ۱۸ بر ۷ و ۲۳ بر ۱۷ وی را شکست داد و در ادامه «نیکولوفسکی» از استرالیا را با نتایج (۱۷ بر ۵ و ۱۱ بر یک) پشت سر گذاشت.

رضایی در مرحله یک چهارم نهایی در حالی که راند نخست را ۱۰ بر۷ به «برکای ارر» از ترکیه واگذار کرده بود، در ۲ راند بعدی و با نتایج ۴ بر ۲ برنده و ۵ بر ۲ برنده به برتری رسید. وی در مرحله نیمه نهایی «رافئل پاپا» از یونان را با نتایج ۱۷ بر ۷ و ۱۲ بر ۲ از پیش روی برداشت و حریف نظروف از ازبکستان در فینال شد.

رضایی در مبارزه برای کسب مدال طلا و در دیداری تماشایی در راند اول با نتیجه ۱۰ بر ۹ مقابل حریف ازبکستانی خود پیروز شد اما در راند دوم نتیجه را ۹ بر ۹ واگذار کرد، راند سوم نماینده شایسته کشورمان کار را تمام کرد و ۳ بر ۲ پیروز شد وسومین مدال طلای پایتخت نشینان را در این رقابت ها به دست آورد.

فرشته فتحی دیگر نماینده استان تهران در روز چهارم رقابت ها بود که در دیدار اول برابر«نیکا کاراباتیچ» حریفی از کرواسی بازی را واگذار کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram