۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 84859
  • 14 مهر 1403 - 13:57
  • 64 بازدید
  • ارسال توسط :
آسمان تکواندو  به رنگ طلا غزال هوشمند رنگین شد

آسمان تکواندو به رنگ طلا غزال هوشمند رنگین شد

غزال هوشمند، ستاره درخشان تکواندوی استان تهران ، با عملکردی درخشان در فینال وزن 42- کیلوگرم، دومین مدال طلای پایتخت نشینان را در جهان به دست آورد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان جهان امروز شنبه ۱۴ مهرماه در اوزان ۶۸- و ۴۲- کیلوگرم دختران، ۷۳- […]

غزال هوشمند، ستاره درخشان تکواندوی استان تهران ، با عملکردی درخشان در فینال وزن 42- کیلوگرم، دومین مدال طلای پایتخت نشینان را در جهان به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان جهان امروز شنبه ۱۴ مهرماه در اوزان ۶۸- و ۴۲- کیلوگرم دختران، ۷۳- و ۷۸- کیلوگرم پسران پیگیری شد که غزال هوشمند ملی پوش شایسته استان تهران موفق شد مدال طلای وزن اول را به نام خود ثبت کند .

ملی پوش شایسته پایتخت در دور نخست مبارزه خود با اقتدار کامل “گولو زمانلی” از جمهوری آذربایجان را با نتایج ۱۳ بر صفر و ۱۴ بر ۲ شکست داد. در ادامه این مسابقات، غزال با پیروزی دو بر صفر مقابل “گوئن سان” از آلمان و “لونا تسیتاکی” از یونان، نشان از آمادگی بالای خود داد.

وی در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز با غلبه بر “ریابوتنکو” از قزاقستان، به جمع چهار نفر برتر رقابت‌ها راه یافت. در یک مبارزه نفس‌گیر، غزال هوشمند با شکست “الینا خاموکوا” از روسیه، گامی بلند به سوی فینال برداشت.

در نهایت، در دیدار پایانی، غزال هوشمند با غلبه بر “یانگ” از چین، به مدال طلای ارزشمند این رقابت‌ها دست یافت و نام خود را به عنوان یکی از ستاره‌های تکواندوی جهان ثبت کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram