۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 139
  • 29 بهمن 1387 - 6:22
  • 227 بازدید
  • ارسال توسط :

ناصر برجی: بازیکنان ما جوان ولی باتجربه بودند

همراه باه پایان یافتن رقابتهای لیگ تکواندوآینده سازان کشور و قهرمانی تیم صنایع رنگسازی ایران گفتگویی با ناصر برجی مدیر فنی این تیم داشتیم که در پی می آید. برجی درخصوص تشکیل این تیم گفت: تیم صنایع رنگسازی ایران در سه سال اخیر فعالیت هایی را در سطح لیگ تکواندو استان در رده سنی نوجوانان […]

همراه باه پایان یافتن رقابتهای لیگ تکواندوآینده سازان کشور و قهرمانی تیم صنایع رنگسازی ایران گفتگویی با ناصر برجی مدیر فنی این تیم داشتیم که در پی می آید.

برجی درخصوص تشکیل این تیم گفت: تیم صنایع رنگسازی ایران در سه سال اخیر فعالیت هایی را در سطح لیگ تکواندو استان در رده سنی نوجوانان داشته است . این تیم در سال جاری با یاری خداوند متعال و همکاری صمیمانه مهندس صانعی مدیریت شرکت رنگسازی توانست در لیگ کشوری دسته یک آینده سازان شرکت نماید و تمرینات این تیم از 15 فرودین ماه سال 87 در کانون فرهنگی الغدیر در شهرستان اسلامشهر آغاز شد و به طور مرتب با برنامه ریزی های صورت پذیرفته زیر نظر آقایان داوود حق پرست و خیر اله قلی زاده که از قهرمانان کشور و اردونشینان تیم ملی در سالهای گذشته بودند به تمرینات خود پرداختند.

برجی درباره تمرینات بازیکنان اظهار داشت: تمرینات بازیکنان با توجه به حس مشوقی که از قهرمانی بهزاد ایلخانی و نایب قهرمانی مهدی بالازاده در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در درون آنها به وجود آمده بود روز به روز در حال پیشرفت بودند.

مدیر فنی تیم صنایع رنگسازی ایران از اعضای تیم گفت:این تیم متشکل است از آقایان  محمد سلیمانی ، مهدی همت روشن ، سعید اکبری ، ایمان حیدری ،محمد لطفی ، امیر حسین فیضی،امیر کمربندی ، مهدی ندایی، میلاد عباسیان ، سهیل شعبانی ، میلاد نوروزی ، مجتبی حمیدی، محمد امامی ، محمود مهربان ، امید خراسانی ، یاسر خلیلی ، علی صفر پور ، بهروز زکی زاده ، میثم طاهری بودند که با مبارزات دیدنی خود از سد حریفان گذشتند و کاپ قهرمانی را برای خود نگه داشتند.

وی افزود:در مرحله اول تیم رنگسازی توانست در صدر گروه خود قرار گیرد و در مرحله دوم این تیم توانست تا هفته پایانی و بدون شکست و تساوی در صدر جدول بماند. در هفته پایانی تیم صنایع رنگسازی ایران توانست با تمامی بازیکنان جوان ولی با تجربه خود تیم پر مهره گاز پارس جم را متوقف نمود و توانست با 19 امتیاز در اولین حضور، کاپ قهرمانی را از آن خود نماید.

ناصر برجی گفت: در پایان لیگ دسته یک آینده سازان از طرف کمیته فنی لیگ، داود حق پرست به عنوان بهترین مربی ومیلاد عباسیان به عنوان فنی ترین بازیکن از تیم رنگسازی معرفی شدند.

در ضمن تیم رنگسازی ایران در لیگ استان تهران با نفرات ذخیره و پشتیبان خود پا به میدان گذاشته است تا پشتیبانی خوبی برای لیگ سال 88 داشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram