۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 143
  • 03 اسفند 1387 - 6:52
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :

مرادعلی:تلاش میکنم زمینه توسعه رادرتکواندو فراهم کنم

در حاشیه رقابتهای چهار جانبه بین المللی دهه مبارک فجر که به میزبانی هیئت تکواندو شهرستان ری با حضور تیم های منتخب ارمنستان، مجتمع جوانه، شهرستان ری ،مرکز آموزش کبکانیان برگزار گردید به سراغ آقای مراد علی رئیس تربیت بدنی فعال این شهرستان رفتیم و در خصوص تکواندو این شهرستان به گفتگو نشستیم. رئیس تربیت […]

در حاشیه رقابتهای چهار جانبه بین المللی دهه مبارک فجر که به میزبانی هیئت تکواندو شهرستان ری با حضور تیم های منتخب ارمنستان، مجتمع جوانه، شهرستان ری ،مرکز آموزش کبکانیان برگزار گردید به سراغ آقای مراد علی رئیس تربیت بدنی فعال این شهرستان رفتیم و در خصوص تکواندو این شهرستان به گفتگو نشستیم.

رئیس تربیت بدنی شهرستان ری در پاسخ به این سوال که این برای چندمین بار است که شما میزبان رقابتهای بین المللی در تکواندوهستید گفت:این برای سومین بار است که پیکارهای بین المللی در رشته تکواندو در شهرستان ری برگزار می گردد . در سال گذشته تیم های بحرین و عراق مهمان ما بودند و امسال هم به مناسبت ایام مبارک دهه فجر ما میزبان این رقابتهای چهار جانبه هستیم .

وی ادامه داد: بنده به عنوان رئیس اداره تربیت بدنی تلاش می کنم زمینه توسعه و گسترش همه جانبه را در تکواندو فراهم نمایم و برای پیشرفت این ورزش زیبا و المپیکی کوتاهی نخواهم کرد.

مرادعلی اظهار داشت:وقتی قهرمان افتخار آفرین المپیک از دامن این شهرستان برخواسته است ، مسلماً ما برای این ورزش اهمیت ویژه ای برخوردار هستیم و امیدواریم که قهرمان پروری در این شهرستان تداوم داشته باشد.

 مرادعلی گفت:عملکردهای مثبت هیئت تکواندو انگیزه را جهت همکاری در نزد مسئولین ورزشی شهر افزایش داده است ،خصوصاً راه اندازی رقابتهای لیگ تکواندو در سه رده سنی خردسالان ، نونهالان و نوجوانان که یکی از نکات مثبت این حوزه است و بازدهی و تاثیر حضور تیم ها در این پیکارها انگیزه رابرای هوگوپوشان مبارزه گر دو چندان می کند.

مرادعلی از نامگذاری سالن حدیثه به نام مهروز ساعی اطلاع داد و گفت با توجه به اینکه مهروز ساعی از تکواندوکاران مدال آور آسیا،  از ورزشکاران این شهرستان است ما این سالن را به نام ایشان نامگذاری نموده و از وی خواستار مدیریت  و مربیگری ایشان در آن مجموعه هستیم و ایشان قول مساعد دادند.

 رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قهرمانان نامی این شهرستان آقایان ساعی و دبیر عضو شورای شهر هستند ما از آنان انتظار حمایت داریم و امید آن را داریم که آنها در تمامی مراحل در کنار ما بوده و ما را یاری کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram