۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 136
  • 29 بهمن 1387 - 3:08
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :

مددی:مسئولین بایدانضباط راسرلوحه کارخودقراردهند

نخستین جلسه هم اندیشی مسئولین اداره کل تربیت بدنی استان تهران و مسئولین هیئت تکواندو پایتخت روز یکشنبه 27 بهمن ماه در محل آمفی تئاتر اداره امور ورزش برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران: این جلسه با حضور مهندس علیرضا مددی مدیر کل اداره تربیت بدنی ،گرشاسبی معاون ،زرنگاررئیس اداره امور […]

نخستین جلسه هم اندیشی مسئولین اداره کل تربیت بدنی استان تهران و مسئولین هیئت تکواندو پایتخت روز یکشنبه 27 بهمن ماه در محل آمفی تئاتر اداره امور ورزش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران: این جلسه با حضور مهندس علیرضا مددی مدیر کل اداره تربیت بدنی ،گرشاسبی معاون ،زرنگاررئیس اداره امور ورزش                     و شهریاری مشاور مدیر کل همچنین جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو، مریم عربی نایب رئیس ، اصغر طهماسبی نایب رئیس آقایان، رضا خانی دبیر و مسئولین حوزه ها و هیئت های شهرستانها صورت پذیرفت .جلسه با خیر مقدم شهریاری آغاز شد و سپس جمشید سهرابی عملکرد سال 87 را قرائت نمودند .پس از آن مهندس علیرضا مددی ضمن اظهار خرسندی در جمع خانواده پایتخت عنوان نمودند : تکواندو در ایران جایگاه ویژه ای دارد و در میان خانواده ها به عنوان ورزشی زیبا و جذاب جای گرفته است . ما به دلیل موفقیتهای پی در پی تکواندو تهران و این رشته بین المللی با ثبات اولین جلسه هم اندیشی را با این خانواده گذاشتیم .

مددی ادامه داد: ما باید برای تکواندو تهران برنامه ریزی بلند مدت داشته و از بعد قهرمانی باید نگرشی دقیق و متمرکز روی این ورزش داشته باشیم .

مهندس علیرضا مددی اظهار داشت :امروزه در همه موارد  نظم و انضباط حرف اول را

می زند خصوصاً در رشته های رزمی،  ما بعنوان مسئولین اداره کل تهران باید نظم و مقررات را برای ورزش مهیا کرده و انتظار داریم که کلیه مسئولین حوزه ها و شهرستانها درجلساتی که ما برنامه ریزی نموده ایم و وقت گذاشته ایم حضور مثبت به عمل بیاورند و نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی گفت : هر شهرستان و حوزه باید در رده های بانوان و آقایان و چهار گروه سنی تیم منتخب دسته یک ، دو و سه داشته و همچنین استان هم باید تیم منتخب خود را از بین این تیم های شهرستان انتخاب نماید.  

مدیر کل تربیت بدنی استان تهران خاطر نشان کرد:انتظار من از مسئولین هیئت تکواندو این است عملکرد و ارزیابی هیئت را به موقع ارائه نمایند و تقویم ورزشی سال 88 را هر چه زودتر به اداره تحویل دهند.

در پایان مددی از حضور حاضرین در جلسه تشکر ویژه کرد وسپس مسئولین هیئتها و حوزه ها مسائل مربوط به جلسه را مطرح نموده و جناب مهندس مددی به تک تک سوالهای مسئولین پاسخ نموده و قول مساعد دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram