۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 150
  • 05 اسفند 1387 - 5:42
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :

سلطانی:تکواندوکاران ماازهیچ کوششی دریغ نکردند

رقابتهای لیگ تکواندو استان تهران با قهرمانی تیم دانشگاه پلیس به پایان رسید .به راستی که باید به کادرفنی تیم دانشگاه پلیس دست مریزاد گفت، این تیم توانست با درایت مربی جوان و کاردان خود جام قهرمانی را به خانه ببرد. رقابتهای لیگ تکواندو استان تهران با قهرمانی تیم دانشگاه پلیس به پایان رسید .به […]

رقابتهای لیگ تکواندو استان تهران با قهرمانی تیم دانشگاه پلیس به پایان رسید .به راستی که باید به کادرفنی تیم دانشگاه پلیس دست مریزاد گفت، این تیم توانست با درایت مربی جوان و کاردان خود جام قهرمانی را به خانه ببرد.

رقابتهای لیگ تکواندو استان تهران با قهرمانی تیم دانشگاه پلیس به پایان رسید .به راستی که باید به کادرفنی تیم دانشگاه پلیس دست مریزاد گفت، این تیم توانست با درایت مربی جوان و کاردان خود جام قهرمانی را به خانه ببرد.

مرتضی سلطانی سر مربی با تجربه این تیم که حسین میر باقری ،نوراله خاوری و مهدی هنرمند را به عنوان مربی در کنار خود داشت، سخت تلاش کرد تا این تیم را به شایستگی خود برساند.

مرتضی سلطانی سر مربی تیم دانشگاه پلیس در خصوص کسب مقام قهرمانی این تیم گفت:پیکارهای لیگ تکواندو باشگاههای پایتخت با حضور ده تیم از آبان ماه آغاز گردیدکه تیم ما دومین حضور خود را در این رقابتها تجربه کرد که خوشبختانه هوگوپوشان ما با شایستگی کامل کاپ قهرمانی را برای مسئولان به ارمغان بردند.

وی ادامه داد سال گذشته ما برای اولین بار در این پیکارها شرکت کردیم که کسب مقام سوم را داشتیم ولی در رقابتهای لیگ سال 87 با برنامه ریزی و همکاری صمیمانه کادر فنی تیم جوان و یکدست را مهیای حضور در لیگ کردیم .

سلطانی اظهار داشت ما با انجام تمرینات مناسب اعضای تیم را روانه این مسابقات کردیم و مبارزه گران ما با به نمایش گذاشتن مبارزات زیبای خود توجه دیگر تیم ها را جلب نموده بودند، در این پیکارها خوشبختانه هیچگونه باخت تیمی نداشته ، 8 برد و یک تساوی حاصل تلاش این تیم بود مهم اینجااست  که هوگوپوشان این تیم 62 برد انفرادی داشتند و ما با دو پله صعود نسبت به سال گذشته قهرمان شدیم .

سر مربی تیم دانشگاه پلیس ادامه داد: هوگوپوشان ما از هیچ کوششی در این مسابقات دریغ نکردند و به نحو احسن شجاعانه جنگیدند، چرا که لیگ تهران  از سطح فنی خوبی برخوردار است.و ما با قدرت و تلاش بیشتر خود را برای مسابقات لیگ سال آینده آماده و مهیا 

می کنیم .

در پایان  مرتضی سلطانی از همکاری بسیار صمیمانه مسعود لشگری (سرپرست) و مربیان زحمتکش این تیم  ، سردار سعید شکری پور (رئیس هیئت تکواندو ناجا)، سردار محمد رفیع رفیعی نیا(فرمانده دانشگاه علوم انتظامی)، سردار حمید رضا هاشمی (مدیر کل ناجا)، حاج آقا خطیبی (مدیر عامل محترم موسسه مالی اعتباری قوانین) ، سرهنگ حاجی محمدی (معاون تربیت بدنی دانشگاه علوم انتظامی) ،سرهنگ موفق (مدیر روابط عمومی موسسه مالی اعتباری قوامین)قدردانی ویژه به عمل آورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram