۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 19451
  • 24 شهریور 1395 - 12:42
  • 247 بازدید
  • ارسال توسط :
تکواندو تهران باید به جایگاه اولیه خود بازگردد

تکواندو تهران باید به جایگاه اولیه خود بازگردد

پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو به همراه  علی خلیلی رئیس هیئت تکواندو استان تهران با حضور در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بر حمایت از تکواندو پایتخت تاکید کردند. به گزارش  روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل  از سایت اداره کل ورزش و جوانان  استان تهران ؛در این دیدار گل […]

پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو به همراه  علی خلیلی رئیس هیئت تکواندو استان تهران با حضور در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بر حمایت از تکواندو پایتخت تاکید کردند.
به گزارش  روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل  از سایت اداره کل ورزش و جوانان  استان تهران ؛در این دیدار گل محمدی با اشاره به پیشرفت تکواندو در ایران و استقبال خوب از این رشته جذاب المپیکی گفت: ما انتظار داریم هیئت تکواندو استان تهران به مانند یک فدراسیون عمل کند و جایگاه این هیئت در کشور چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی، در رتبه برتر باشد و قهرمانان خوبی به کشور معرفی نماید.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، غیبت تکواندو کاران تهران در المپیک ریو را یک ضعف بزرگ دانست و از رئیس فدراسیون و همچنین هیئت تکواندو خواستار کمک و تلاش بیشتر برای قدرتمند شدن هر چه بیشتر این رشته در پایتخت شد.
در ادامه نیز پولادگر با عنوان اینکه هیئت تکواندو تهران باید یکه تاز باشد، گفت: با حمایت فدراسیون از برنامه های هیئت استان تهران، تلاش خواهیم کرد تهران به جایگاه اصلی خود باز گردد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram