۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11475
  • 22 شهریور 1389 - 9:55
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :

هیئت تکواندو تهران از قهرمانان المپیک تجلیل کرد

صبح روز دوشنبه ۲۲ شهریود ماه طی مراسمی درمحل دفتر هیئت تکواندوی استان تهران از قهرمانان المپیک نوجوانان سنگاپور تقدیر شد.     به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، مراسم تجلیل از افتخار آفرینان پایتخت نشین در محل دفترهیئت تکواندو استان تهران باحضور سهرابی سکان دار هیئت تکواندو استان، فریبرز عسکری سرمربی تیم […]

صبح روز دوشنبه ۲۲ شهریود ماه طی مراسمی درمحل دفتر هیئت تکواندوی استان تهران از قهرمانان المپیک نوجوانان سنگاپور تقدیر شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، مراسم تجلیل از افتخار آفرینان پایتخت نشین در محل دفترهیئت تکواندو استان تهران باحضور سهرابی سکان دار هیئت تکواندو استان، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی نوجوانان، برجی و اشرف (مربیان)، کاوه رضایی و محمد سلیمانی  برگزار گردید. گفتنی است که کاوه رضایی نوجوان تهرانی در اولین دوره مسابقات المپیک سنگاپور موفق به کسب مدال طلا شد و محمد سلیمانی با عدم حضور در برابر رقیب اسرائیلی خود در مسابقه فینال مدال نقره  را از آن خود کرد. در این مراسم سهرابی سکان دار هیات تکواندو استان تهران با تاکید بر حفظ ارزش ها به نوجوانان قهرمان گفت: گذشته را هرگز فراموش نکنید و بدانید که خانواده ها پشتوانه اصلی شما در این مسابقات بودند. وی پیروزی دراین مسابقات را کار بسیار بزرگی دانسته و اظهار داشت: حضور این تیم که متشکل از مربیان و قهرمانان تهران بود، نشان داد که پتانسیل های شایانی در تهران حضور دارند که می توانند برای کشور افتخار کسب کنند. فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی نوجوانان در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: از تاریخ ۱۵ فروردین سال جاری اردوی آماده سازی نوجوانان برای اعزام به مسابقات المپیک سنگاپور آغاز شد. وی افزود: در حین برگزاری اردو برای آمادگی بیشتر مسابقاتی در اتریش برگزار شد که در آن مسابقات نیز نوجوانان ایرانی خوش درخشیدند. عسگری اذعان داشت: آمادگی جسمانی، جسارت، ضریب هوش و خصوصیات اخلاقی از عوامل موثر در انتخاب بچه ها برای حضور در این مسابقات بود. وی در رابطه با مدال نقره  سلیمانی تصریح کرد: این مدال با مبارزه در برابر حریفان سرسخت و فوق العاده و عدم حضور در برابر حریف اسرائیلی به جهت حمایت از مردم مسلمان فلسطین به دست آمد که کمتر از مدال طلا نبود. رضایی صاحب مدال طلا در خصوص این مسابقات اذعان داشت: اردوی سنگینی را پشت سر گذاشتیم، اما حضور در مسابقات المپیک آرزوی هر ورزشکار ایرانی است. سلیمانی صاحب مدال نقره نیز در ادامه گفت: ما تمرینات فشره و منظمی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم که تلاش های ما جواب زحمات استادان و مربیان باشد. عسگری، سرمربی تیم در خصوص قرارداد همکاری خود گفت: قرارداد همکاری من تا بعد از مسابقات بود، اما تا هر زمان که فدراسیون سلاح بداند به همکاری خود ادامه خواهم داد. وی همچنین با اشاره به این مطلب که هنوز برنامه خاصی برای تیم نوجوانان ندارد و تا مسابقات سال آینده آسیا زمان باقی است از مسئولان مربوطه خواست تا در طرح حمایت از تیم ملی نوجوانان تجدید نظر کنند. وی گفت: در این طرح هر تیمی باید یک نوجوان متولد سال ۷۲ را در خود جای دهد، اما این امر یک آینده نگری برای تیم ملی بزرگسالان است نه نوجوانان. برجی مربی محمد سلیمانی و اشرف مربی کاوه رضایی با حضور در این مراسم، با تشکر از تمامی مسئولان مربوطه برای نوجوانان افتخار  آفرین پایتخت آرزوی موفقیت کردند.
در پایان از سوی جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران هدیه ای به رسم یاد بود به فریبرز عسگری سر مربی تیم ملی ، قهرمانان المپیک سنگاپور  و مربیان آنان اهدا گردید.

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram