۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 59743
  • 19 مرداد 1401 - 16:36
  • 698 بازدید
  • ارسال توسط :
ناهید کیانی اولین طلای تکواندو ایران را به نام خود ثبت کرد

ناهید کیانی اولین طلای تکواندو ایران را به نام خود ثبت کرد

کیانی در روز نخست مسابقات تکواندوبازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با شکست تمام رقبای خود موفق به کسب مدال طلا این رقابتها شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ ناهید کیانی در نخستین روز رقابت های تکواندو در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی امروز سه شنبه ۱۸ مرداد ماه با […]

کیانی در روز نخست مسابقات تکواندوبازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با شکست تمام رقبای خود موفق به کسب مدال طلا این رقابتها شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ ناهید کیانی در نخستین روز رقابت های تکواندو در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی امروز سه شنبه ۱۸ مرداد ماه با شایستگی همه رقبای خود را شکست داد و سومین مدال طلای کاروان ایران را تصاحب کرد.

کیانی ملی پوش شایسته استان تهران در  وزن ۵۳- کیلوگرم و در دور نخست با پشت سر گذاشتن قرعه استراحت به مصاف «مونیس اویماتوا» از تاجیکستان رفت و توانست در دو راندمتوالی وی را شکست دهد ،ناهید در ادامه «منیره عبدالواحد» از عربستان را  ۲ بر یک شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز «چاروس مایوموا» از ازبکستان را در ۲ راند شکست داد و به فینال رسید.

در مبارزه پایانی به دیدار «اومایما ال بوشی» از مراکش دارنده رنکینگ ۱۱ جهان رفت و در ۲ راند متوالی رقیب خود را شکست داد و عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد.
بعد از طلای قهرمانی آسیا، این دومین طلای کیانی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram