۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1109
  • 15 آبان 1389 - 8:27
  • 58 بازدید
  • ارسال توسط :

لیگ پسران نونهال تکواندو پایتخت با عنوان روز دانش آموز برگزار شد

هفته های اول و دوم لیگ پسران نونهال تکواندو پایتخت روز جمعه ۱۴ آبان ماه به مناسبت روز دانش آموز در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این دوره از مسابقات لیگ با رقابت ۱۲ تیم صورت پذیرفت که در هفته اول هوگوپوشان سرعت فیلتر با […]

هفته های اول و دوم لیگ پسران نونهال تکواندو پایتخت روز جمعه ۱۴ آبان ماه به مناسبت روز دانش آموز در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این دوره از مسابقات لیگ با رقابت ۱۲ تیم صورت پذیرفت که در هفته اول هوگوپوشان سرعت فیلتر با نتیجه ۷ بر ۳ دیناوین جنوب شرق را مغلوب کردند ، هیئت تکواندو شمیرانات بازی را با نتیجه ۴ بر ۶ به اسلامشهر واگذار کرد ، فراز دماوند ۹ بر یک از سد تیم علی ابن موسی الرضا گذشت و، شرکت درنا ۱۰ بر صفر به وگان باخت. در هفته دوم این دیدارها هیئت تکواندو شمیرانات با نتیجه  ۸ بر ۲ مغلوب شهرداری اندیشه شد ، نتیجه بازی بین تیم های وگان و هیئت اسلامشهر به تساوی  ۵ بر ۵ رسید ، هیئت گلستان ۶ بر ۴ فراز دماوند را برد و تیم علی ابن موسی الرضا بازی را با نتیجه ۱۰ بر صفر به تکواندوکاران سرعت فیلتر واگذار کردند.  ضمناً بازی بین تیم های هیئت گلستان با آسفالت کردان و شرکت درنا با آسفالت کردان معوقه اعلام شد. در پایان از سوی کمیته برگزاری مسابقات سرعت فیلتر فنی ترین تیم شد ، بهترین سرپرست محمد شیخی از تیم شهرداری اندیشه معرفی گردید ، تیم علی ابن موسی الرضا عنوان اخلاق را کسب کرد ، بهترین بازیکن سید شهاب الدین حسینی از تیم سرعت فیلتر شد ، عبدا… سیرجانی از تیم سرعت فیلتر بهترین کوچ معرفی گردید و عنوان بهترین قضاوت کننده را حسن حیدری از آن خود کرد. لازم به ذکر است مسئولیت برگزاری این رقابت ها بر عهده احمد خمیس آبادی مسئول سازمان لیگ میباشد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram