۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 9
  • 18 آذر 1387 - 4:37
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

عید سعید قربان بر همه مسلمین جهان مبارک باد

بسم الله الرحمن الرحیم  الحمد لله رب العالمین وصلی الله وسلم وبارک علی سیدنا محمد(ص) وعلی آله وصحبه اجمعین. وَإِذْ جَعَلْنَا الْبَیتَ مَثَابَةً لِّلنَّاسِ وَأَمْناً وَاتَّخِذُواْ مِن مَّقَامِ إِبْرَاهِیمَ مُصَلًّى وَعَهِدْنَا إِلَى إِبْرَاهِیمَ وَإِسْمَعِیلَ أَن طَهِّرَا بَیتِی لِلطَّائِفِینَ وَالْعَاکِفِینَ وَالرُّکَّعِ السُّجُودِ(بقره-125)  الهی! ای روشنی بخش آسمانها و زمین، که نه مانندی بری توست و نه […]

بسم الله الرحمن الرحیم 

الحمد لله رب العالمین وصلی الله وسلم وبارک علی سیدنا محمد(ص) وعلی آله وصحبه اجمعین.

وَإِذْ جَعَلْنَا الْبَیتَ مَثَابَةً لِّلنَّاسِ وَأَمْناً وَاتَّخِذُواْ مِن مَّقَامِ إِبْرَاهِیمَ مُصَلًّى وَعَهِدْنَا إِلَى إِبْرَاهِیمَ وَإِسْمَعِیلَ أَن طَهِّرَا بَیتِی لِلطَّائِفِینَ وَالْعَاکِفِینَ وَالرُّکَّعِ السُّجُودِ(بقره-125) 

الهی! ای روشنی بخش آسمانها و زمین، که نه مانندی بری توست و نه همتایی. دانی بر هر راز و توانای بر هر نیاز. روشنی‌یمان را چنان بر ما ارزانی دار که جز بر یکتایی‌ات در اندیشه و عمل اقرار نیاوریم و تنها تو را بخوانیم و از تو بخواهیم.

خدیا! ای بخشاینده ارجمندی و ستاننده سروری. منـّتی عطا کن تا به دور از ظلمت حضیض گناه بر اوج سرافرازی بندگی‌ات گام نهیم و همه عمر یاد و ذکر مبارک تو را بر زبان جاری سازیم.

پروردگارا! بر آنان که دعوت تو را خالصانه لبیک گفته‌اند و در بارگاه یمن کبریایی‌ات، شرف حضور یافته‌اند، ببخشی و بر ما از دریای بی‌انتهای رهایی قربان و رحمت قرآن، جرعه‌ای چند بنوشان تا زندگی‌مان از تجربه حیات مومنانه، سرشار گردد. 

کعبه

برادران و خواهران ارجمند

دگرباره، عید سعید قربان، یادآور خاطره‌ی جاودانه بندگی ابراهیم و اسماعیل(علی نبینا وعلیهما الصلاة والسلام) فرامی‌رسد تا بیاموزیم که در مسیر تقرب به پروردگار، باید از هر چه دلبستگی است، دست فروشوئیم و هر آنچه را که خدای حکیم بر آن امر نموده، بر پای داریم. تا در زمره صابران قرار گیریم.

همصدا با هزاران میهمان پروردگار، معترف به فرمانروایی و خداوندی‌اش، از صمیم جان فریاد بر می‌آوریم:

لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمد و النعمة لک و المک، لا شریک لک لبیک.

بسی مایه مسرت است، حلول این عید فرخنده را که مقارن با میلاد پیام‌آور صلح و آزادی، حضرت عیسی‌ابن‌مریم(علیه‌السلام) گردیده، به عموم مسلمانان، هموطنان گرامی و بالاخص خواهران و برادران عزیز، تبریک عرض نموده، ضمن آرزوی توفیق روزافزون آحاد مسلمانان در سراسر جهان، از خداوند منـّان مسئلت دارم که همه ما را در تعامل هوشیارانه و حکیمانه با قضایای امت اسلامی یاری فرماید تا با تحقق هر چه بیشتر اخوت انسانی-اسلامی، زمینه‌های تخفیف مصائب و تسکین آلام جامعه بشری فراهم گردد(آمین یا رب العالمین).

زندگیان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزم

 مصادف با این عید سعید و فرخنده سایت هیئت تکواندو استان تهران بهره برداری شد و در خدمت مردم عزیز و تکواندو کاران علاقمند قرار گرفت.  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                  جمشید سهرابی                                                                                                                                    ریئس هیئت تکواندو استان تهران

                 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram