۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1093
  • 08 آبان 1389 - 6:56
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :

شمالغرب صدرنشین لیگ تکواندو بانوان تهران

هفتمین دوره لیگ تکواندو نوجوانان و جوانان پایتخت روز جمعه هفتم آبان ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : هفته های اول و دوم لیگ نوجوانان با رقابت ۶ تیم صورت پذیرفت که در هفته اول تیم باقرشهر بازی را با نتیجه ۹ بر یک به […]

هفتمین دوره لیگ تکواندو نوجوانان و جوانان پایتخت روز جمعه هفتم آبان ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : هفته های اول و دوم لیگ نوجوانان با رقابت ۶ تیم صورت پذیرفت که در هفته اول تیم باقرشهر بازی را با نتیجه ۹ بر یک به هیئت جنوبغرب واگذار کرد و نتیجه بازی بین تیم های شهید مهدوی شمیرانات و باران شمال شرق به تساوی ۵ بر ۵ رسید.
در هفته دوم هوگوپوشان اسلامشهر ۶ بر۴ خدمات غذایی را مغلوب کرد و تکواندوکاران باقر شهر ۸ بر ۲ باران شمال شرق را بردند.
همچنین هفته های اول و دوم لیگ جوانان با ۸ دیدار برگزار شد که در هفته اول هیئت سمنان ۶ بر ۲ مغلوب تیم کانون جماران شمیرانات شد ، هوگوپوشان جنوبشرق با نتیجه ۶ بر ۲ از سد هیئت اسلامشهر گذشتند ، تیم پردیس بازی را با نتیجه ۸ بر صفر به دهیاری قمصر واگذار کرد و شهر ری با نتیجه مشابه به هیئت شمالغرب باخت.
در هفته دوم تکواندوکاران شهر ری با نتیجه ۳ بر ۵ مغلوب تیم پاکدشت شدند ، تیم پردیس ۸ بر صفر بازی را به  شمالغرب واگذار کردند ، هوگوپوشان سمنان با نتیجه  ۷ بر یک به تیم جنوب شرق غلبه کردند و دهیاری قمصر با نتیجه ۸ بر صفر با تیم اسلامشهر پیروز میدان شدند.
در پایان از سوی کمیته برگزاری آسیه بهاری نیا از تیم پردیس به عنوان بهترین سرپرست معرفی شد ، حمیده خلج زاده به عنوان بهترین مربی انتخاب شد ، تیم جنوبشرق در جایگاه پرامتیاز ترین تیم قرار گرفت و نشان بهترین قضاوت کننده را مژده معماریان از آن خود نمود.
ضمناً مسئولیت برگزاری لیگ های تهران بر عهده سیده مرجان طاهری میباشد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram