۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 675
  • 27 آذر 1388 - 22:27
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :

شرکت واحد قهرمان لیگ تکواندو دختران تهران شد

پرونده چهاردهمین دوره لیگ دختران خردسال باشگاههای استان تهران روز جمعه 27 آذر ماه با قهرمانی تیم شرکت واحد بسته شد.   به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : مراسم اختتامیه و هفته پایانی رقابتهای لیگ خردسالان با انجام چهار دیدار تیمی و با حضور زهرا سروی نائب رئیس هیئت تکواندو ، پیشکسوتان […]

پرونده چهاردهمین دوره لیگ دختران خردسال باشگاههای استان تهران روز جمعه 27 آذر ماه با قهرمانی تیم شرکت واحد بسته شد.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : مراسم اختتامیه و هفته پایانی رقابتهای لیگ خردسالان با انجام چهار دیدار تیمی و با حضور زهرا سروی نائب رئیس هیئت تکواندو ، پیشکسوتان ، داوران و خانواده های ورزشکاران در خانه تکواندو پایتخت صورت پذیرفت که ابتدا در بازی اول هوگو پوشان تیم شرکت  واحد 9 بر یک تیم آهنگ را مغلوب کردند ، در دیدار دوم تکواندوکاران دهیاری قمصر 10 بر صفر تیم شهر ری را مغلوب ساختند ، در بازی سوم نتیجه بین دو تیم پاکدشت و ساوجبلاغ به تساوی 5 بر5 رسید و در آخرین دیدار که بازی معوقه هفته چهارم بود دهیاری قمصر با یک شکست سنگین 10 بر صفر تیم پاکدشت را روانه خانه کرد.

بر این اساس تیم شرکت واحد با مربیگری اعظم درستی و کسب 15 امتیاز بر سکوی اول ایستاد ، تیم دهیاری قمصر با مربیگری ندا زارع و کسب 12 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم ساوجبلاغ با مربیگری ریحانه فولادی و کسب 7 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و کاپ اخلاق هم به تیم پاکدشت با سرپرستی نسرین مرادی رسید.

ضمناً از سوی کمیته برگزاری سازمان لیگ عنوان فنی ترین تیم به دهیاری قمصر رسید ، ندا زارع در جایگاه بهترین مربی ایستاد ، مژگان زاد محمد از تیم دهیاری قمصر به عنوان فنی ترین بازیکن معرفی گردید و بهترین قضاوت کننده مریم رسولی از جنوب شرق شد. لازم به ذکر است مسئولیت اجرایی لیگ خردسالان بر عهده فرح بطهایی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram