۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 228
  • 07 اردیبهشت 1388 - 23:05
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :

سهرابی از اردوی تیم اعزامی به بوسنی هرزگوین بازدید کرد

جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران روز دوشنبه هفتم اردیبهشت ماه از اردوی تیم نونهالان تهران اعزامی به رقابتهای بین المللی بوسنی و هرزگوین بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران: اردوی آماده سازی تیم نونهالان اعزامی به رقابتهای بین المللی بوسنی وهرزگوین از نیمه بهمن سال 87 زیر نظر حسینعلی […]

جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران روز دوشنبه هفتم اردیبهشت ماه از اردوی تیم نونهالان تهران اعزامی به رقابتهای بین المللی بوسنی و هرزگوین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران: اردوی آماده سازی تیم نونهالان اعزامی به رقابتهای بین المللی بوسنی وهرزگوین از نیمه بهمن سال 87 زیر نظر حسینعلی نعیمی آغاز شد و تازمان اعزام این رقابتها که شانزدهم اردیبهشت ماه می باشد ادامه خواهد داشت.

بر این اساس جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو و رضا خانی(دبیر) با حضور خود در سالن شهدای آزادی ضمن خسته نباشید به مربی و بازیکنان تیم، آرزوی موفقیت و سرافرازی برای آنان را داشتند .

لازم به ذکر است :رقابتهای بین المللی این المپیک بوسنی وهرزگوین 19 اردیبهشت ماه به مدت دو روز در شهرساراجوو برگزار می گردد که تیم منتخب تهران به سرمربیگری حسینعلی نعیمی به این مسابقات اعزام می گردد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram