۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 56098
  • 05 اردیبهشت 1401 - 9:50
  • 893 بازدید
  • ارسال توسط :
ساناز تقی پور دو نشان نقره و برنز جهانی را کسب کرد
دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ؛

ساناز تقی پور دو نشان نقره و برنز جهانی را کسب کرد

ساناز تقی پور پومسه رو شایسته استان تهران در مسابقات قهرمانی جهان،توانست دو نشان ارزشمند نقره و برنز این رقابتها را بدست آورد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛دوازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان به میزبانی شهر «گویانگ» کشور کره جنوبی با حضور ۷۶۰ ورزشکار از ۶۳ کشور، ازیکم الی چهارم اردیبشهت […]

ساناز تقی پور پومسه رو شایسته استان تهران در مسابقات قهرمانی جهان،توانست دو نشان ارزشمند نقره و برنز این رقابتها را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛دوازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان به میزبانی شهر «گویانگ» کشور کره جنوبی با حضور ۷۶۰ ورزشکار از ۶۳ کشور، ازیکم الی چهارم اردیبشهت ماه برگزار شد.

در پایان این رقابتها،دختر شایسته و توانمند پومسه رو استان  تهران  توانست در بخش تیمی سه نفره به نشان نقره و در بخش تیمی دو نفره به نشان برنز دست یابد.

تیم ۳ نفره کشورمان  با ترکیب شیما نساجی، ساناز تقی پور و فاطمه سلمانی زاده درفینال این رقابتها، ابتدا با آمریکا مسابقه داد و با پشت سر گذاشتن حریف، در فینال با تیم قدرتمند کره جنوبی مواجه شد و با اختلاف یک صدم کمتر و با امتیاز ۷.۳۹ به مقام دوم رسید.

همچنین تیم دو نفره کشورمان با  ترکیب “علیزاده و تقی پور ” در دیدار رده بندی با پیروزی برابر آمریکا توانست جایگاه سوم  جهان را به دست بیاورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram