۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 59626
  • 16 مرداد 1401 - 21:46
  • 1310 بازدید
  • ارسال توسط :
ساغر مرادی نایب قهرمان جهان شد

ساغر مرادی نایب قهرمان جهان شد

ساغر مرادی ملی پوش شایسته استان تهران در فینال رقابتهای قهرمانی جهان در مبارزه ای جذاب و دیدنی مغلوب حریف بلژیکی خوذ شد ودر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ در پنجمین روز از سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان شنبه ۱۵ مرداد ماه ساغر مرادی ملی […]

ساغر مرادی ملی پوش شایسته استان تهران در فینال رقابتهای قهرمانی جهان در مبارزه ای جذاب و دیدنی مغلوب حریف بلژیکی خوذ شد ودر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ در پنجمین روز از سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان شنبه ۱۵ مرداد ماه ساغر مرادی ملی پوش شایسته استان تهران در  وزن ۶۳- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت و با شکست حریفانی از مراکش،ترکیه ، چین تایپه، ایتالیا  و اوکراین به مدال نقره این رقابتها دست یابد.

مرادی در دور نخست   «بن یونس» از مراکش را با نتایج  (۱۵ بر یک  و ۱۳ بر یک) پشت سر گذاشت و سپس «ستینل» از ترکیه را ۲ بر صفر و با نتایج (۱۳ بر صفر و ۳ بر صفر) شکست داد. وی در ۲  مبارزه بعدی خود «سو یو سی» از چین تایپه را در ۲ راند با نتایج (۱۱-۸ و ۳ بر صفر) به همراه « والنتینو» از ایتالیا را با نتایج (۱۳ بر ۳ و ۱۳بر یک) شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز برابر  «ماریا رومانکو» از اوکراین با نتایج  (۱۴ بر یک و ۶ بر یک) به برتری رسید و راهی مبارزه پایانی شد.

ساغر در دیدار نهایی برابر «سارا چاری» از بلژیک در یک دیدار تماشایی پس از آنکه راند نخست را ۱۵ بر۸ به سود خود خاتمه داد، در ۲ راند بعدی با نتایج (۹ بر۸ و ۱۰ بر۶) نتیجه را به رقیب واگذار کرد و به نشان ارزشمند نقره رسید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram