۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 99
  • 07 بهمن 1387 - 6:57
  • 184 بازدید
  • ارسال توسط :

حمید نظری:طلای پومسه جهان را تکرار می کنم

حمید نظری ، تکواندو کار جوانی که در این دوره از مسابقات جهانی پومسه مدال طلای جهان را از آن خود کرد از تجارب خود برای روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران گفت: قهرمان پومسه سال 2008 گفت:  پدرم( حسینعلی نظری) آغاز نمودمو هم اکنون هم دارای دان 3 تکواندو و و تیم ملی پومسه […]

حمید نظری ، تکواندو کار جوانی که در این دوره از مسابقات جهانی پومسه مدال طلای جهان را از آن خود کرد از تجارب خود برای روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران گفت:

قهرمان پومسه سال 2008 گفت:  پدرم( حسینعلی نظری) آغاز نمودمو هم اکنون هم دارای دان 3 تکواندو و و تیم ملی پومسه هستم .اوایل در زمینه کیوروگی فعالیت می کردم اما بعد از آن به پومسه رو آوردم . در مسابقات جهانی پومسه سال 2007 مدال برنز را کسب کردم و در سال  2008 عنوان قهرمان جهان را در شهر ترکیه به خود اختصاص دادم.

 

نظری در مورد مسابقات ترکیه خاطر نشان کرد: امیدوارم در سال 2009 به کشوری سپرده شود که تا این حد بی عدالتی پیشه نگیرد.  در گذشته که کره میزبان بود شاهد جانبداری از این کشور بودیم اما این بار ترکیه هم اضافه شده بود.

وی ادامه داد:در دو دوره گذشته ترک ها تا مرحله نهایی بالا می آمدند اما روی سکو نمی رفتند؛ اما امسال با تضییع حق دیگر کشور ها کوشیدند که عنوان نائب قهرمانی را به نام خود ثبت کنند؛ اما به آنها اجازه ندادیم.

 

نظری درمورد داوری ها اظهار داشت:داوری ها حتی بدتر از قبل بود، به طوریکه ترکیب داوران به شکل سلیقه ای انتخاب می شدند و از شیوه ای جدید استفاده می کردند.

 

قهرمان جهان تصریح کرد: امسال کار سخت تری نسبت به سال گذشته داشتم و از این که توانستم با وجود همه سختی ها به مدال طلا دست یابم خوشحالم .

وی در مورد برنامه آینده خود تاکید کرد: یک هفته بعد از بازگشت ، تمریناتم را از سر گرفتم و هدف های بزرگ تری را مد نظر دارم . از برنامه های آینده ام باید به شرکت در مسابقات دانشجویان سال 2009 جهان و مسابقات جهانی سال آینده پومسه اشاره کنم .در کنار آن نیز حضور پر قدرت در لیگ را مد نظر دارم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram