۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 171
  • 17 اسفند 1387 - 7:04
  • 156 بازدید
  • ارسال توسط :

تیم جنوبغرب قهرمان لیگ تکواندو بانوان شد

مراسم اختتامیه و هفته های پایانی سومین دوره لیگ خردسالان و نونهالان و ششمین دوره لیگ نوجوانان روزهای 15 و 16 اسفندماه با حضور استاد مریم عربی نائب رئیس هیئت تکواندو استان تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران :درهفته های ششم و هفتم لیگ خردسالان با انجام 8 دیدار تیمی […]

مراسم اختتامیه و هفته های پایانی سومین دوره لیگ خردسالان و نونهالان و ششمین دوره لیگ نوجوانان روزهای 15 و 16 اسفندماه با حضور استاد مریم عربی نائب رئیس هیئت تکواندو استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران :درهفته های ششم و هفتم لیگ خردسالان با انجام 8 دیدار تیمی انجام شد که باشگاه ورزشی بهزاد با 21 امتیاز بر سکوی اول ایستاد و مجتمع ورزشی جوانه با 18 امتیاز مقام دوم را کسب کرد وتیم شهرداری منطقه 20با 13 امتیازسوم میدان شدو تیم ذوالفقار با 12 امتیاز به مقام چهارم قناعت کرد. در این میان عنوان فنی ترین تیم به باشگاه ورزشی بهزاد داده شد و فنی ترین مربی فاطمه دری دولت آبادی معرفی گردید و مهدیه کنجی به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد. همچنین در پایان رقابتهای  هفته های ششم و هفتم لیگ نونهالان تیم مجتمع فرهنگی ورزشی قلم یک با 19 امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم شهرداری منطقه 20 با 18 امتیاز دوم شد و تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه با 16 امتیاز در سکوی سوم ایستاد و تیم مجتمع ورزشی قلم دو با 12 امتیاز چهارم این رقابتها گردید. در این بین مجتمع فرهنگی ورزشی قلم یک فنی ترین تیم شد و فاطمه دهقان فنی ترین مربی و پونه فرجی از تیم مجتمع جوانه فنی ترین بازیکن این رقابتها گردید. کاپ اخلاق هم به تیم ذوالفقاراهدا شد . در لیگ نوجوانان هم با انجام هفته چهارم و پنجم(پایانی) ، تیم جنوب غرب با 13 امتیاز قهرمان شد و تیم ورامین با 12 امتیاز مقام نائب قهرمانی را کسب کرد و تیم میلاد با 7 امتیازدر جایگاه  سوم ایستاد و تیم رزمی ابوذر با 6 امتیاز  به مقام چهارم دست یافت .در این میان عناوین فنی ترین مربی وفنی ترین تیم به مریم حجتی از تیم جنوب غرب رسید و فاطمه روحانی از تیم ورامین به عنوان فنی ترین بازیکن معرفی شد . و کاپ اخلاق به  تیم   رزمی ابوذر رسید.                              

لازم به ذکر است هفته های پایانی و مراسم اختتامیه رقابتهای لیگ پومسه و جوانان 22 اسفند ماه در سالن کبکانیان برگزار می شود.         

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram