۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11456
  • 24 مرداد 1389 - 15:15
  • 39 بازدید
  • ارسال توسط :

اولین مدال المپیک نوجوانان تکواندو ایران نصیب سلیمانی شد

در نخستین روز مسابقات المپیک نوجوانان سنگاپور محمد سلیمانی تکواندوکار شایسته پایتخت به مدال نقره رسید.   به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : اولین دوره مسابقات المپیک نوجوانان از امروز ۲۴ مرداد ماه به مدت چهار روز در سنگاپور در حال پیگیری است که در نخستین روز این پیکارها محمد سلیمانی نماینده […]

در نخستین روز مسابقات المپیک نوجوانان سنگاپور محمد سلیمانی تکواندوکار شایسته پایتخت به مدال نقره رسید.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : اولین دوره مسابقات المپیک نوجوانان از امروز ۲۴ مرداد ماه به مدت چهار روز در سنگاپور در حال پیگیری است که در نخستین روز این پیکارها محمد سلیمانی نماینده وزن ۴۸ کیلوگرم در بازی اول حریفی از تاجیکستان را مغلوب کرد و در مبارزه دوم امریکا را با نتیجه ۶ بر۴ از پیش رو برداشته و به فینال این وزن راه پیدا کرد . این در حالی است که نماینده کشورمان به دلیل مصدومیت از حضور در دیدار نهایی این مسابقات بازماند و به مدال نقره بسنده کرد..نایب قهرمان المپیک نوجوانان سنگاپور حدود ۱۲ سال هست که زیر نظر ناصر برجی استاد قهرمان پرور تکواندو به تعلیم پرداخته است ، و هم اکنون دارای چند مدال جهانی و آسیایی می باشد .
در کارنامه وی می توان به کسب مدال برنز در مسابقات غرب آسیا ( اردن ) و آسیایی ایران ( کیش ) و همچنین به مدال نقره جهانی مکزیک اشاره نمود.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram