۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1094
  • 08 آبان 1389 - 7:09
  • 55 بازدید
  • ارسال توسط :

افتتاحیه لیگ های تکواندو شهرستان ری برگزار شد

مراسم افتتاحیه سومین دوره لیگ های تکواندو شهرستان ری روز جمعه هفتم آبان ماه با حضور مسئولین ورزشی ، مربیان و سرپرست های تیم های شرکت کننده برگزار گردید.   به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : هفته اول سه رده سنی خردسالان ، نونهالان و نوجوانان با انجام ۱۲ دیدار در سالن […]

مراسم افتتاحیه سومین دوره لیگ های تکواندو شهرستان ری روز جمعه هفتم آبان ماه با حضور مسئولین ورزشی ، مربیان و سرپرست های تیم های شرکت کننده برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : هفته اول سه رده سنی خردسالان ، نونهالان و نوجوانان با انجام ۱۲ دیدار در سالن مهروز ساعی صورت پذیرفت.

در هفته اول لیگ خردسالان هوگوپوشان دیناوین با نتیجه ۹ بر یک به تیم کبکانیان غلبه کردند ، تیم عرفان ۷ بر ۳ از تیم مهر باخت ، تکواندوکاران یزدان با نتیجه ۹ بر یک موعود را شکست دادند ، تیم مروارید با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شهر سالم شد و هوگوپوشان مهدی با نتیجه ۸ بر ۲ از سد تیم پارس گذشتند.
در رده سنی نونهالان بازی بین تیم های موعود و عرفان به تساوی ۵ بر ۵ رسید ، هوگوپوشان مهدی با نتیجه ۱۰ بر صفر تیم پارس را مغلوب کردند ، هوگوپوشان بنیاد شهید بازی را با نتیجه ۱۰ بر صفر به دهکده واگذار کرد ، تکواندوکاران پارس ۹ بر یک شهر سالم را بردند و تیم کبکانیان با نتیجه مشابه به دیناوین باخت.
در رده سنی نوجوانان هوگوپوشان فدک ۷ بر ۳ از سد تیم موعود گذشت و تکواندوکاران امام رضا با نتیجه  ۷ بر ۳ از تیم انور شکست خوردند و بازی تیم های عرفان و کانون معوقه اعلام شد.
در پایان از سوی کمیته برگزاری لیگ استاد برزگر از تیم موعود به عنوان بهترین سرپرست معرفی شد ، دامون ابوالقاسمی از تیم یزدان جنوبشرق بهترین مربی شد ، عنوان اخلاق را تیم پارس با سرپرستی امیر نوری و رضا تقوی کسب کرد ، نشان فنی ترین بازیکن به علی یراقی از تیم امام رضا رسید و عنوان بهترین قضاوت کننده را عزت ا… عزیزی از آن خود کرد.
لازم به ذکر است مسئولیت برگزاری این رقابت ها بر عهده علی مومنی مسئول سازمان لیگ شهرستان ری بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram