۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11504
  • 01 آبان 1389 - 10:22
  • 54 بازدید
  • ارسال توسط :

تیم تکواندو اسلامشهر نائب قهرمان تورنمنت بین المللی اردن شد

هیئت تکواندو شهرستان اسلامشهر عنوان نائب قهرمانی دوره مسابقات جام الحسن اردن را از آن خود نمود.   به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این رقابت ها با حضور ۸۰۸ تکواندوکار در قالب ۳۱ تیم از کشورهای کره ، مصر ، عربستان ، لبنان ، سوریه ، فلسطین ، یمن ، عراق […]

هیئت تکواندو شهرستان اسلامشهر عنوان نائب قهرمانی دوره مسابقات جام الحسن اردن را از آن خود نمود.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این رقابت ها با حضور ۸۰۸ تکواندوکار در قالب ۳۱ تیم از کشورهای کره ، مصر ، عربستان ، لبنان ، سوریه ، فلسطین ، یمن ، عراق ، سودان ، ایران و اردن در سالن حمزه عمان برگزار گردید که در نهایت تیم اسلامشهر با ۲ مدال طلا ، یک نقره و ۲ برنز عنوان نائب قهرمانی را به خود اختصاص داد.
در راستای این رقابت ها ایمان حیدری و دانیال احمدی با شکست حریفان به مدال طلا رسیدند ، داود عبدالرضایی بر سکوی دوم ایستاد و سعید اکبری و آرش قدیمی افشار عنوان سوم را از آن خود نمودند. ضمناً ایمان حیدری به عنوان فنی ترین بازیکن این رقابت ها معرفی شد.
لازم به ذکر است ناصر برجی به عنوان سر مربی و داود حق پرست ( مربی ) این تیم را هدایت نمودند ، حسین عزیزی مدیریت تیم را عهده دار بود و علی اکبر ترابی به عنوان سرپرست تیم را همراهی نمود.
ضمناً مهدی بهادری داور بین المللی پایتخت نشین در این رقابتها به قضاوت پرداخت.

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram